Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигателят тресе след палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Имам абсолютно същия проблем, моята Алфа е 147 1.6T.C 105к.с има и ГАЗ и не мога да разбера от какво е ?
    Alfa 147 1.6 105hp
    Gas Injection System

    Comment


    • #17
      100% e дебитомер

      пробвай първо да го почистиш с един спрей на Liqui Moly (не със спирт и в никакъв случай с памук - не се бара датчика с нищо)
      но ако можеш най-добре смени го с нов

      ....
      имах същия проблем и след диагностика в официалния сервиз тук го смених и се оправи напълно

      ето го
      Attached Files
      Last edited by tonov; d.m.y г., 16:10.
      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
      Lancia Ypsilon '02

      Comment


      • #18
        Вече намерих проблема

        Мислете логично и ще разберете какъв е проблема
        Last edited by tonov; d.m.y г., 16:10.

        Comment


        • #19
          До вчера не мислеше логично, а се молеше и хленчеше като монахиня за кожен кръст.
          Не се прави на интересен, а кажи как си оправил проблема!
          Mercedes S320 W220
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

          Comment


          • #20
            A така и аз имам същият проблем подкрепям колегата vgp_sas

            Comment


            • #21
              Vgp_sas, не се прави на много остроумен !!! Естествено, че ще ви кажа от къде е проблема

              Проблема идва от запалителните свещи, капризна е от към тях, трябва да си вземете орихиналните свещи NJK R и да си изчистите кабелите с контактен спрей. Всичко това ме наведе на свещите и бях прав.

              Изваждането на буксата на дебитомера ми насочи вниманието. Ако колата ви пали сутрин нормално с откачена букса на дебитомера, значи имате проблем в свещите . Откаченият дебитомер обогатява сместа и колата пали по-лесно дори и със старите и износени не маркови свещи. Сменете си свещите, но в никакъв случай не слагаите измислени свещи, като моите "дензо" купете си NJK R и ще забравите за този проблем, и да не забравите да изчистите с контактен спрей накрайниците на кабелите за свещите . Аз си сложих старите свещи, които си бях запазил,NJK R, така че не е нужно и да са нови .

              Надявам се да съм ви помогнал ! Големите свещи са по 47 лева бройката, а малките по 45 лева.
              Между другото, колата започна да не припуква на студен двигател
              Last edited by tonov; d.m.y г., 16:09.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от haralambo Покажи съобщение
                Vgp_sas, не се прави на много остроумен !!! Естествено, че ще ви кажа от къде е проблема

                Проблема идва от запалителните свещи, капризна е от към тях, трябва да си вземете орихиналните свещи NJK R и да си изчистите кабелите с контактен спрей. Всичко това ме наведе на свещите и бях прав.

                Изваждането на буксата на дебитомера ми насочи вниманието. Ако колата ви пали сутрин нормално с откачена букса на дебитомера, значи имате проблем в свещите . Откаченият дебитомер обогатява сместа и колата пали по-лесно дори и със старите и износени не маркови свещи. Сменете си свещите, но в никакъв случай не слагаите измислени свещи, като моите "дензо" купете си NJK R и ще забравите за този проблем, и да не забравите да изчистите с контактен спрей накрайниците на кабелите за свещите . Аз си сложих старите свещи, които си бях запазил,NJK R, така че не е нужно и да са нови .

                Надявам се да съм ви помогнал ! Големите свещи са по 47 лева бройката, а малките по 45 лева.
                Между другото, колата започна да не припуква на студен двигател
                След една седмица пак ще пишеш в тази тема със същият проблем. И тогава ще питаш пак но преди да попиташ прочети темата "Сутрин защо от вторият път"
                Проблема не са свещи проблема е неправилна смес при работа на загрял двигател. Проблемите в сместа карат компа на колата да прави корекция на сместа за я натъкми. Щом сместа е натъкмена проблем няма но ако необходимата корекция е извън възможностите на компа за корекция по ламбда обикновено се записват грешки за ламбда регулиращи параметри. При първото студено палене сместа е с корекция както при загрял двигател. В повечето случаи корекциата е заради богата смес т.е. компа ще обедни сместа,което означава че на студено сместа ще дойде бедна и резултата е налице не пали от първия път.
                Причините за лошата смес при коли без газово са много най често е че ламбдата не работи добре.
                При колите с газово най често е от не добре регулирана газова. Уточнение недобре регулирана не означава че колата не върви и гори много на газ.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Колега, моля те прочети началото на този форум за да разбереш какъв ми е проблема и как го реших. Аз съм я закачал на компютъра си, но грешки нито от ланда сондата, нито от дебитомера, нито в налягането на горивната систена съм имала . Бях се излъгал още при купуването на колата да да и сложа едни свеши и "дензо" и явно от там са ми почнали с течение на времето всичките проблеми. Върнах си оригиналните свещи и проблема от ( има го мина в няма го )Ако на някого съм помогнал с моят проблем бих се хадвал ! Ведниж вече форума ми помогна и на мен, за което съм много благодарен

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от haralambo Покажи съобщение
                    Колега, моля те прочети началото на този форум за да разбереш какъв ми е проблема и как го реших. Аз съм я закачал на компютъра си, но грешки нито от ланда сондата, нито от дебитомера, нито в налягането на горивната систена съм имала . Бях се излъгал още при купуването на колата да да и сложа едни свеши и "дензо" и явно от там са ми почнали с течение на времето всичките проблеми. Върнах си оригиналните свещи и проблема от ( има го мина в няма го )Ако на някого съм помогнал с моят проблем бих се хадвал ! Ведниж вече форума ми помогна и на мен, за което съм много благодарен
                    Ако свещите са Denso Iridium power са си точно за тази кола, взаимозаменяеми са с NGK.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от haralambo Покажи съобщение
                      Аз съм я закачал на компютъра си, но грешки нито от ланда сондата, нито от дебитомера, нито в налягането на горивната систена съм имала .
                      Закачал, имала ? Трудно ми е да определя пола, но това е маловажно.

                      Като колегата по-горе и аз мисля, че пак ще пишеш в тази тема.

                      А дотогава ме интересува налягането на бензина в барове при контакт, при стартер и при ПХ ?
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #26
                        Да, моите бяха същите, но това, че на каталога излизат не значи, че ще работят, като оригиналните

                        Цената сана си говори

                        Това е от мен !
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 22:54.

                        Comment


                        • #27
                          И аз съм със същия проблем. Направих друга тема в раздела преди да видя тази.
                          Пробвах да откача дебитомера и колата пали от първия път и работи нормално.
                          Това са грешките които дава Fiat ECU Scan:

                          1: P1177 - Mixture Correction (multiplicative) 1
                          The ECU has run out of range in adapting the mixture in reference to the O2 Sensor signal (multiplicative adaptation) and/or in reference to the engine running conditions (additive adaptation).
                          Possible causes:
                          - Engine Temperature sensor/circuit defective, but the signal still in realistic range.
                          - Fuel Pressure incorrect
                          - Fuel Injector(s) leaking
                          - Fuel Injectors clogged
                          - Incomplete combustion (ignition or compression problem, excess O2 in the exhaust)
                          - Vacuum leak (lean mixture)
                          - Oxygen Sensor defective or contaminated with silica (Voltage change extremely slow)
                          - Exhaust system leak upstream of the O2 Sensor (stray air brings extra O2 making the mixture to appear lean)
                          - Fuel Evaporation Control system defective
                          - vehicle driven out of fuel (tank empty)
                          The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
                          2: P1178 - Mixture 2 strength *(multiplicative)
                          No help available
                          The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
                          3: P0150 - Lambda 2 signal above catal.
                          No help available
                          The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                          Comment


                          • #28
                            И колата има газ нали. Това е важно уточнение.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              Не нямам газ. Смених датчик на вала и свещи. Утре ще почистя кабелите на свещите и сте напръскам с контактен спрей.
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от boyracer Покажи съобщение
                                Не нямам газ. Смених датчик на вала и свещи. Утре ще почистя кабелите на свещите и сте напръскам с контактен спрей.
                                Така като гледам грешките трябва да се гледат на диагностика какво показват сондите в движение.
                                Другото което може да направиш е да огледаш за пропуски на въздух по маркуча след дебитомера, да почистиш дебитомера и да провериш температурният датчик каква температура подава към ЕКУ-то
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X